Ügyfélszolgálati munkatárs (Közigazgatási tájékoztatási osztályra)

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Tevékenységünk sikeres folytatásához, folyamatosan bővülő feladataink magas színvonalú ellátására új munkatársunkat várjuk

Ügyfélszolgálati munkatárs

(Közigazgatási tájékoztatási osztályra)

munkakörbe.

A következő kihívások várnak 
  • a hozzárendelt hívástípusok szerint fogadod, megválaszolod és adminisztrálod a több csatornán a Contact Centerbe érkező megkereséseket,
  • az ügyfél kérésére időpontot foglalsz ügyintézéshez,
  • naprakész és pontos tájékoztatást adsz az időszakosan előforduló, az állampolgárok jelentős csoportját érintő kérdésekben,
  • közreműködsz az ügyfél kérésére - az adatvédelmi szabályok betartásával - konkrét ügyintézésre vonatkozó tájékoztatásban,
  • tájékoztatást nyújtasz a kormányablakok által intézett ügykörökben,
  • tájékoztatást adsz az egyes ügyekre vonatkozó jogszabályokról és igény esetén azok internetes elérhetőségéről,
  • fogadod és kezeled a panaszokat és egyéb bejelentéseket, valamint rögzíti azokat a folyamattámogató rendszerben a belső utasítások és folyamatok szerint.
Csatlakozz hozzánk, ha 
  • középfokú végzettséged van és/ vagy felsőfokú jogi vagy igazgatásszervezői és/ vagy jogi asszisztensi folyamatban lévő tanulmányokat folytatsz,
  • MS Office (irodai alkalmazások) felhasználói szintű ismeretekkel rendelkezel,
  • szeretsz önállóan, illetve csapatban is dolgozni,
  • kiváló kommunikációs készség szóban és írásban,
  • pontos, precíz munkavégzés,
  • terhelhetőség,
  • feladatorientált munkavégzés,
  • problémamegoldó készség,
  • ügyfélközpontú szemléletmód,
  • nagyfokú rugalmasság,
  • proaktivitás,
  • magas fokú együttműködési képesség jellemez.
Ha minket választasz 
  • minőségi szolgáltatást nyújtó szakmai közösség részese lehetsz,
  • határozatlan idejű jogviszonyt,
  • változatos feladatokkal, illetve folyamatos képzéssel megvalósítható, oktatással támogatott szakmai fejlődési lehetőséget,
  • teljes munkaidőt, (eltérő munkarendben - megszakítás nélküli, a havi beosztási tervnek megfelelően) kínálunk Neked.
Előnyt jelent számodra 
  • jogi vagy igazgatásszervezői végzettség,
  • telefonos ügyfélszolgálati területen szerzett 1-2 éves tapasztalat,
  • angol nyelv középfokú ismerete,
  • közigazgatás ismeretek, közigazgatásban szerzett szakmai tapasztalat.
Jelentkezés 
  • magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az allas@nisz.hu címre várjuk a munkakörre való hivatkozással. 

Ha szaktudásoddal, lendületeddel és ötleteiddel részese szeretnél lenni a kormányzati infokommunikációs stratégiai fejlesztések sikerének, akkor a Te jelentkezésedet várjuk.