Ügyfélszolgálati munkatárs (Kormányzati Ügyfélvonal - Elektronikus ügyintézési csoport)

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Tevékenységünk sikeres folytatásához, folyamatosan bővülő feladataink magas színvonalú ellátására új munkatársunkat várjuk

Ügyfélszolgálati munkatárs

(Kormányzati Ügyfélvonal - Elektronikus ügyintézési csoport)

munkakörbe.

A következő kihívások várnak 

Fogadja, megválaszolja és adminisztrálja a Contact Centerbe telefonon, e-mailen, chat-en érkező megkereséseket az alábbi témakörökben:

  • www.magyarorszag.hu és szolgáltatásai
  • Ügyfélkapu és szolgáltatásai
  • Általános nyomtatvány kitöltő használata
  • Webes Ügysegéd szolgáltatásai
  • Hálózati alkalmazások támogatása, hibakezelése
  • Egyéb elektronikus közszolgáltatások használata során felmerülő problémák kezelése (Java, ActiveX, Security levels, Networks, Operation systems)
Csatlakozz hozzánk, ha 
  • középfokú végzettséggel,
  • operációs rendszerek, Office alkalmazások, általános hálózati ismeretekkel, valamint
  • mobil technológiák alapismeretével (okostelefon, táblagép operációs rendszerek) rendelkezel,
  • képes vagy önállóan, illetve csapatban is dolgozni,
  • kiváló kommunikációs készség szóban és írásban,
  • pontos, precíz munkavégzés,
  • ügyfélközpontú szemléletmód,
  • kiváló problémamegoldó készség,
  • terhelhetőség,
  • nagyfokú rugalmasság,
  • proaktivitás,
  • magas fokú együttműködési képesség jellemez.
Ha minket választasz 
  • minőségi szolgáltatást nyújtó szakmai közösség részese lehetsz,
  • határozatlan idejű jogviszonyt,
  • változatos feladatokkal, illetve folyamatos képzéssel megvalósítható, oktatással támogatott szakmai fejlődési lehetőséget,
  • teljes munkaidőt, (eltérő munkarendben - megszakítás nélküli, a havi beosztási tervnek megfelelően) kínálunk Neked.
Előnyt jelent számodra 
  • Contact Centeres gyakorlat, webes ügyfél támogatási gyakorlat
  • Angol nyelv kommunikációképes ismerete
Jelentkezés 
  • magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az allas@nisz.hu címre várjuk a munkakörre való hivatkozással. 

Ha szaktudásoddal, lendületeddel és ötleteiddel részese szeretnél lenni a kormányzati infokommunikációs stratégiai fejlesztések sikerének, akkor a Te jelentkezésedet várjuk.