Ügyfélszolgálati munkatárs (Kormányzati Ügyfélvonal - Telefonos ügyintézési csoport)

Bevezető 

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Munkatársat keresünk

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS

(Kormányzati Ügyfélvonal - Telefonos ügyintézési csoport)

 munkakörbe.

Feladatok 

Telefonos ügyintézési feladatok ellátása az alábbi témakörökben:

  • hatósági erkölcsi bizonyítvány igénylése
  • egyéni vállalkozói ügyek intézése
  • rendelkezések, meghatalmazások tétele

Fogadja, megválaszolja és adminisztrálja a Contact Centerbe telefonon, e-mailen, chat-en érkező megkereséseket az alábbi témakörökben:

  • hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal kapcsolatos ügyintézés
  • egyéni vállalkozással kapcsolatos közigazgatási információk
  • személyi okmányokkal kapcsolatos ügyek
  • időpontfoglalás kormányablakokba, okmányirodákba
  • egyszerűsített foglalkoztatásra vonatkozó bejelentések rögzítése
  • ügyfélkapu használatára vonatkozó információk
Elvárások 
  • Középfokú végzettség
  • Microsoft Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete

Kompetenciák:

  • Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Ügyfélközpontú szemléletmód
  • Nagyfokú rugalmasság
  • Proaktivitás
Előnyt jelent 
  • Contact centeres gyakorlat, webes ügyféltámogatási gyakorlat
  • Közigazgatási tanulmányok, tapasztalat
  • Angol nyelv kommunikációképes ismerete
Amit kínálunk 
  • teljes munkaidő, eltérő munkarendben (megszakítás nélküli, a havi beosztási tervnek megfelelően)
  • határozatlan idejű jogviszony
  • változatos feladatokkal, illetve folyamatos képzéssel megvalósítható, oktatással támogatott szakmai fejlődés
További részletek 

Szakmai önéletrajzát és motivációs levelét az allas@nisz.hu címre várjuk, a pozícióra és a területre való hivatkozással.